گروه آموزشی رفتار سازمانی و منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی
چکیده
در این پژوهش به دنبال بررسی تاثیر تجربه برند برتمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند پرداخته شده است، پژوهش از لحاظ هدف جزو پژوهش های کاربردی است و از لحاظ روش پیمایشی و به لحاظ ماهیت نیز پژوهش توصیفی است، در این پژوهش که در بین مصرف کنندگان محصولات رشته ای و ماکارونی پرداخته شده است، با توجه به نامعلوم و نامتناهی بودن این مشتریان، بر اساس فرمول کوکران خطای 5% تعداد 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند، برای این پژوهش از چند پرسشنامه استفاده شده است که برای بررسی تجربه برند و تمایل به پرداخت از پرسشنامه ویویدی و نایم و مرششد(2018) استفاده شده است و همچنین برای بررسی طرفداری مشتری از برند نیز از پرسشنامه شیمول و فا(2018) استفاده شده است. در ادامه با استفاده از نرم افزار smartpls و با استفاده از آزمون آماری معادلات ساختاری به بررسی این روابط پرداخته شد که نتایج نشان دهنده این بود که تجربه برند دارای یک رابطه مثبت معنادار با تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند است.
هوشنگی فر, سهیل. (1401). تاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند. فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی
ISSN : 2783-3984, 2(3), 145-130.
MLA
سهیل هوشنگی فر. "تاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند". فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی
ISSN : 2783-3984, 2, 3, 1401, 145-130.
HARVARD
هوشنگی فر, سهیل. (1401). 'تاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند', فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی
ISSN : 2783-3984, 2(3), pp. 145-130.
VANCOUVER
هوشنگی فر, سهیل. تاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند. فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی
ISSN : 2783-3984, 1401; 2(3): 145-130.