@article { author = {هوشنگی فر, سهیل}, title = {تاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند}, journal = {فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی ISSN : 2783-3984}, volume = {2}, number = {3}, pages = {145-130}, year = {2022}, publisher = {}, issn = {2783-3984}, eissn = {2783-3984}, doi = {}, abstract = {در این پژوهش به دنبال بررسی تاثیر تجربه برند برتمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند پرداخته شده است، پژوهش از لحاظ هدف جزو پژوهش های کاربردی است و از لحاظ روش پیمایشی و به لحاظ ماهیت نیز پژوهش توصیفی است، در این پژوهش که در بین مصرف کنندگان محصولات رشته ای و ماکارونی پرداخته شده است، با توجه به نامعلوم و نامتناهی بودن این مشتریان، بر اساس فرمول کوکران خطای 5% تعداد 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند، برای این پژوهش از چند پرسشنامه استفاده شده است که برای بررسی تجربه برند و تمایل به پرداخت از پرسشنامه ویویدی و نایم و مرششد(2018) استفاده شده است و همچنین برای بررسی طرفداری مشتری از برند نیز از پرسشنامه شیمول و فا(2018) استفاده شده است. در ادامه با استفاده از نرم افزار smartpls و با استفاده از آزمون آماری معادلات ساختاری به بررسی این روابط پرداخته شد که نتایج نشان دهنده این بود که تجربه برند دارای یک رابطه مثبت معنادار با تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند است.}, keywords = {برند,تجربه برند,تمایل به پرداخت,طرفداری مشتری از برند}, url = {https://www.hureca.ir/article_149667.html}, eprint = {https://www.hureca.ir/article_149667_7c24ca1f459c882c691b3c8fd64c3f95.pdf} }