1
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات
2
هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
چکیده
چکیده
هدف: مطالعه و بررسی دانش و مدیریت دانش و همچنین تاثیر آموزش بر منابع انسانی و اثرگذاری آن بر توانمندسازی کارکنان و در نهایت تبدیل آن به سرمایه اجتماعی که مسبب سرمایه اجتماعی میتواند بر کیفیت کارایی ، هماهنگی و تسریع در اثربخشی و در نهایت بر عملکرد فردی و بین فردی تاثیر مطلوب گذاشته و منجر به تعاملات مبتنی بر اعتماد و اجتماعی سازی مطلوبی باشد. معنی و مفهوم سرمایه اجتماعی در برنامه های درسی نظام آموزشی که از مولفه های آمایش آموزشی نیز می باشد می تواند به توسعه ی کارکردهای نظام آموزشی منجرشود که این مهم به عنوان برنامه درسی پنهان، از اهمیت ویژه ا ی برخوردار
روششناسی: این مطالعه حسب هدف، کاربردی و حسب نوع تحقیق، توصیفی و از ابزارهای گردآوری اطلاعات شامل استفاده از مطالعات کتابخانهای (جستجوی اسناد و مقالهها) و حسب ماهیت داده ها از نوع کیفی و حسب رویکرد، رویکرد خردگرایانه می باشد.
آبلو, لاچین, & طالب زاده نوبریان, محسن. (1400). رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی با نقش میانجی برنامه ریزی درسی. فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی
ISSN : 2783-3984, 1(2), 261-237.
MLA
لاچین آبلو; محسن طالب زاده نوبریان. "رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی با نقش میانجی برنامه ریزی درسی". فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی
ISSN : 2783-3984, 1, 2, 1400, 261-237.
HARVARD
آبلو, لاچین, طالب زاده نوبریان, محسن. (1400). 'رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی با نقش میانجی برنامه ریزی درسی', فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی
ISSN : 2783-3984, 1(2), pp. 261-237.
VANCOUVER
آبلو, لاچین, طالب زاده نوبریان, محسن. رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی با نقش میانجی برنامه ریزی درسی. فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی
ISSN : 2783-3984, 1400; 1(2): 261-237.