@article { author = {ستاری, صدیقه}, title = {مطالعه مدیریت برنامه ریزی آموزشی و ارتباط با توانمندی کارکنان}, journal = {فصلنامه علمی منابع و سرمایه انسانی ISSN : 2783-3984}, volume = {2}, number = {3}, pages = {307-271}, year = {2022}, publisher = {}, issn = {2783-3984}, eissn = {2783-3984}, doi = {}, abstract = {چکیده:برنامه ریزی عبارت است از هماهنگ سازی مجموعه تلاشهای فردی و گروهی برای تحقق اهداف مورد نظر.برنامه ریزی شامل پاسخ به این موارد است: چه کاری2؟ چگونه و چرا3؟ چه زمانی4؟ چه کسانی5؟ چه هزینه ای؟درعلم مدیرت برنامه ریزی به عنوان یک نگرش ویک راه زندگی است که متضمن تعهدبه مبنای اندیشه ،تفکرآینده نگروعزم راسخ به برنامه ریزی منظم ومداوم می باشد .درهرکاری بدون برنامه ریزی تحقق اهداف ناممکن و یا با مشکلات متعددی روبرو خواهد شد.برنامه ریزی و گره خوردن آن با محقق شدن نتایج آموزشی عبارت است ازفراگرد تعیین و تالیف اهداف سازمانی و تدارک دقیق و پیشاپیش اقدامات و وسایلی که تحقق اهداف را میسر می سازد.برنامه ریزی آموزشی در حقیقت نگاهی به آنچه که هستیم و آنچه که می خواهیم باشیم. و همچنین تدابیر و طرح هایی هست جهت رسیدن به اهدافی که قبلا مشخص شده است.برنامه ریزی در سازمان ها سبب می شودکه هر یک از عملیات های مورد نیاز در سازمان پیش بینی گردد و بر اهداف سازمان متمرکز گردد.}, keywords = {مدیریت,آموزشی,کارکنان,برنامه ریزی,توانمندی}, url = {https://www.hureca.ir/article_149666.html}, eprint = {https://www.hureca.ir/article_149666_fdbd0ee5769de739e4ea0ca4809f3454.pdf} }